maanantai 22. huhtikuuta 2013

Homeboy tuu pois sieltä netistä, tai mä kiskon sua letistä

Viimesiä saikkupäiviä viedään. Äsken makoilin terassilla ja otin aurinkoa kollarit jalassa ja neule päällä. On toi tuuli viel aika viilee vaikka aurinko lämmittääkin liian ihanasti. Miks on pakko mennä töihin? Olispa vielä yhtä pitkät kesälomat kun peruskoulu aikoina. Wääääh. Mietin vaan musiikkia kuunnellessa kuinka kiva tästä kesästä täytyy tulla. Lupaan, että en nuku läheskään niin paljoa kun viime kesänä. Tai jos nukahdan niin sit mielellään tonne takapihalle aurinkoon enkä sisälle omaan sänkyyn. Vaikka viime kesänä nukuinkin PALJON, ehdin mä sen ja töiden lisäksi tehdä jotain kivaakin. Ja mulla on kuin onkin sitäkin kesää kauhea ikävä. Ainoa miinuspuoli ensi kesässä on se, että mun beibe on väärässä maassa. Eikä täällä Suomessa kännäämässä meidän kanssa. Sydäntä silti lämmittää, että mä kuitenkin ehdin kesän aikana nähdä sen, puspus. AH kesä vauhtia vauhtia! Ja kiitos Heikin, mun pyöräkin on taas käytössä ja mulla on järjetön hinku nyt fillaroimaan. Vaikka pyöräily onkin parhainta kesäöinä. Varsinkin kun baarien ja pubien telkkareista tulee futispelejä ja niiden jälkeen fillaroi shortsit jalassa kotiin. Parhautta. SIIS IHANAA KESÄ, en tiedä miten sen voisin paremmin sanoa. Oon niin innoissani, että IIH! 
Juno - Pois netistä ft. Kube, Pyhimys

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.