perjantai 4. tammikuuta 2013

BCN ei ollut lomaa nähnytkään

Tää meidän Barcelonan "lomamatka", ei tainnut olla lähelläkään lomaa. Se ryyppääminen kävi lähes työnteosta. Mulla olis niin paljon hauskoja juttuja ja vaikka mitä tarinoita tästä reissusta, mutta aika eikä tila tulisi siihen ikimaailmassa riittämään. Tutustuin ihan mahtaviin uusiin ihmisiin ja meillä oli kiva koti. Jos niitä jäätäviä suihkuja ja kylmiä huoneita ei lasketa. Luultavastikkin kaikki koki jonkun flunssaa muistuttavan tautisen tän reissun aikana. Mulle napsahti kuume sopivasti uudenvuoden illalle ja muistutinkin koko yön zombia. Koin rakkauden baarimikkoa kohtaan, mutta se lopahti heti ensimmäisenä iltana. Ja lähes saatiin porttikielto samaiseen baariin. God damnit. Samaisena iltana tutustuttiin venäläisiin skeittaripoikiin, joista vain kaksi jäbää osasi puhua englantia. Sen illan jälkeen venäläiset olikin kovaa huutoa meidän tyttöjen keskuudessa. Yritettiin puolin ja toisin opettaa venäjää ja suomea. Tiedä sitten miksi, mutta osa halusi oppia miten sanotaan "high five" suomeksi. Venäjä on kyllä harvinaisen vaikea kieli. Toistin yhden sanan monta kertaa ihan samanlailla kuin opetettiin, mutta se oli kokoajan muka väärin. Osa tytöistä löysi rakkauden siitä porukasta, esimerkiksi Emilia. Kumpikaan ei ymmärtänyt mitä toinen sanoin, mutta rakkaus kukoisti. Miten oksettavan söpöä! Eino ja Niko yritettiin ryöstää kolmesti, mutta yhteenkään tyttöön ei kukaan uskaltanut kajota. Saatiin uusi tuttavuus nimeltä Kirsten. Niin söpö tanskalaistyttö. Sami ja Ville, nekin uusia kamuja, mitä mahtavuutta! Mulla on ikävä niitä skeittibaareja ja joka ikisen nurkan takaa rullaavia söpöjä poitsuja. Ja tietenkin Kreettaa!!1 Rutistin sitä smuidua niin lujaa ja pyörittiin ympäriämpäri Manolon katua ja minä itkin. Tekisi mieli itkeä vielä sitä ajatellessakin. Ja koko matkan kämpille mulla oli tippa silmä nurkassa. Ehdin jo tottua siihen, että sekin pyöri koko viikon siinä vieressä. Ja oon niin onnellinen, koska jouduin uutenavuotena lähtemään jo kolmen aikaan kotiin kuumespäissäni, Kredu osti meille ruokaa ja lähti mun kanssani nukkumaan! I love you, pusuja. Ja musta on niin outoa olla ilman niitä kaikkia ihmisiä. Tosin nyt mun ei tarvitse raivota kellekkään, että saatana siivotkaa 666. :D Jostain kumman syystä sainkin mummon tittelin matkan aikana. Minkä sille voi, jos on siivoushullu ja kova nukkumaan! JOO ja maailman halvimmat taksimatkat ever! 17 ebee siitä, että kuski ottaa meiät keskustassa, vie jonnekkin jumalan selän taakse Mäkkärin autokaistalle ja sieltä vielä himaan! WUHUH! Mäkki oli kyllä kova sana. Mä joka vihaan kaikenlaisia lettulättytäytetsydeemejä, kävin siellä pari kertaa. Nyt kun tarkemmin aloin miettiä, niin voiko joku ystävällisesti kertoa, että mitä mä edes söin koko matkan aikana? :D:D Torstaina kun saavuttiin Barcelonaan, olin jo klo 17 ihan kännissä enkä tajunnut, että tilasin ruoaksi jotain täytettyjä espanjalaisjuttuja.  Seuraavana päivänä kun sen tajusin, meinasi puke lentää. Tää oli kyllä niin muistorikasmatka. Ja varmasti parahin ikinä! Noi lentomatkat tosin on ihan ahterista. Kelatkaa nyt sitä tunnetta kun kone alkaa ihan yöstä laskeutua niin kovaa, että posketkin väpättää. Ja samaan aikaan kuuntelet Metallica - Seek and destroy pitäen Emiliaa kädestä kiinni ihan paniikissa!!1 hyi helvetti.  Mun tekis mieli jauhaa tästä matkasti vielä niin paljon lisää, mutta tää menee niin sekavaksi, että en enään pysty :D. Antaa kuvien kertoa lisää. I love Barcelona, plaaplaa! Mutta oli ihan jees palata himppeen, just because of perhe, lämmin suihku ja lämmin koti! 
Totean vain, että.... vittu kiitos!
(En pahoittele kielenkäyttöäni, mitäs te suomalaiset itse menette ja opetatte ulkomaalaisille vaan kirosanoja!!1)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yes please, leave me a message.