torstai 17. tammikuuta 2013

Barcelona Shopping

Hetki meni, että jaksoin kuvata mun Barcelonan ostokset. Tosin mä en paljoa shoppaillut mitään. Kävin kaikki peruskaupat läpi joissa täytyy aina käydä. Tuntuu siltä, että kaikki rahat ja aika meni San Migueliin ja sen sellaiseen. Pakko oli saada Vanssit ja ne sain! En ostanut yhtäkään unisiepparia, mikä on mun kohdallani harvinaista. Pitemmittä puheitta, tässä tulevat meikäläisen saaliit yhdessä läjässä. 
Kaikki noi on mun mielestäni ihania aarteita! Mutta tää laukku on ehdottomasti jaetulla ykkössijalla Vanssien kanssa. NE ON NIIN SÖPÖT. Jos kiinnostaa mistä joku on tai paljon makso, niin go ahead and ASK! Koitan tän kaalini muistoista repiä jotakin irti. 
Siinä oli Barcelona-reissun ostokset, mutta viimeviikolla hankin jotakin ihanuutta. Entinen Samsung oli lähellä lentää seinään, koska ei aikonut enään pelittää. Oli siis pakko hakea uusi Samsung. Ja sehän pelittää, puspus. 
Se siitä hehkuttamisesta. Meen pelaan vähän Candy crush sagaa ja nukahdan päiväunille. Heissun. 
Terveisin mä ja mun uus villaneule

2 kommenttia:

  1. Hhaha mun kavereita aina huvittaa se, kun tykkään unisieppareista ja omalla tavallani "uskonkin" niihin, mut en oo näköjään ainoa joka niihin on hurahtanut :DDd !

    Linkitit blogisi mun postaukseen, ja pakko sanoa et sun blogisi oli yks noista melko harvoista joista oon tähän mennessä tykännyt ! Keep on goin' girl, jäänkin seurailemaan!♥

    http://mimi-perfectly-imperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi kiva! :) kiitti! multakin vaan jatkuvasti tenttaillaan, että "joo no auttaaks ne siepparit muka jotain"? ja haalin noita aina matkoilta mukaani, alkaa kaverit pikkuhiljaa kyllästyä tähän unisiepparitouhuun :D

    VastaaPoista

Yes please, leave me a message.